PLĂŢI, LIVRARE ȘI RETURNĂRI

PLĂŢI

Acceptăm plata cash, pentru preluare personală (în Timișoara), ramburs prin curierat rapid (în România), online cu card de credit Visa, Mastercard (în România și străinătate) şi cu transfer bancar.
Plata prin transfer bancar întârzie procesarea și expedierea comenzii. Pentru a urgenta procesarea și livrarea, vă rugăm să ne trimiteți dovada plății la contact@timisoaralacutie.ro. 

CONFIRMAREA COMENZII

Când trimiteți comanda veți primi prin e-mail o confirmare a comenzii preliminare. Când comanda a fost ambalată, veți primi un al doilea e-mail cu confirmarea comenzii finale. Dacă produsele selectate nu sunt pe stoc veţi fi informat prin e-mail despre timpii de livrare şi disponibilitatea stocului.

LIVRARE

Ridicare personală în Timișoara
– Bv. Take Ionescu, nr 10-16, Sc. A, lângă Punctele Cardinale
– Stabilit pe mail/telefon întâlnirea

Livrare pe bicicletă în Timişoara, inclusiv Dumbrăvița, Chișoda, Giroc.
– Livrarea se face în 8-48 de ore de la plasarea comenzii.
– Costul de livrare pe bicicletă este de 15 lei.
– Sunt acceptate plăţile ramburs.

Livrarea prin curier pe teritoriul României
– Livrarea se face în 2-3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.
– Costul de livrare prin curier plata online: Cu plata online: 25 lei / Cu plata ramburs: 30 lei

Livrarea prin Poșta Română pe teritoriul României
– Doar cu plata online. Nu se acceptă ramburs
– Cost 10 lei/cutie. Costul poate crește la o comandă mai mare de cutii și va fi comunicat separat clientului.

Livrarea prin curier în UE, USA și Canada
– Livrarea se face în 3-7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.
– Costul de livrare prin curier se calculeaza în funcție de regiune, înainte de plasarea comenzii, în magazinul online.
– NU sunt acceptate plăţile ramburs.

Livrarea prin curier în orice altă țară și regiune este posibilă, însă vă rugăm să ne contactați pentru a vă calcula costurile de livrare.

Dacă doriți o livrare urgentă, vă rugăm să ne contactați înainte de a plasa comanda. 

Comenzile primite în weekend vor fi livrate curierului în săptămâna următoare, în funcție de ordinea primirii lor.

TERMENUL DE LIVRARE APROXIMATIVĂ

Destinație Termen livrare
Timişoara 8h-48h
România 2-3 zile lucrătoare
SUA, UE, Canada 3-7 zile lucrătoare

Nu putem garanta îndeplinirea tuturor comenzilor conform informațiilor de pe site. Termenele de livrare menționate nu depind exclusiv de noi, ci și de furnizorii și de curierii cu care colaborăm.

PARTENERI DE DISTRIBUȚIE

Pentru a răspunde cât mai prompt comenzilor din toată ţara, în România colaborăm cu diferiţi curieri: Urgent Cargus, Ecolet, EbikeCurier, Poşta Română.

Pentru comenzi din afara României colaboram cu DHL.

PRODUSE ÎN STOC

Toate produsele afișate pe pagina noastră sunt disponibile cu nicio întârziere dacă nu se menționează altfel.

Pentru bunuri care nu se mai află în stoc, dar care dispun de opțiunea de plasare de comenzi, se adaugă o perioadă de aproximativ 10 zile lucrătoare de la achitarea comenzii pentru alimentarea stocului înainte ca produsul să poată fi livrat. După ce plasați comanda, veți fi anunțat pe e-mail de momentul în care obiectul intră în producție și de data estimativă a livrării.

RETURNARE

Puteți trimite înapoi un produs în termen de 14 zile, fara a preciza un motiv. Taxa de transport pentru returnarea produsului o veți plăti curierului odată ce ajunge la dumneavoastră. Produsele trebuie să fie nefolosite şi nedesfăcute din ambalajul original. În cazul în care produsele vor fi restituite, se va rambursa clientului doar prețul plătit pentru produsele comandate, fără costurile de transport respectiv curierat. Costurile de transport vor fi suportate integral de către client, iar în cazul unui retur, acestea nu vor fi rambursate clientului.

Pentru produsele returnate rambursarea banilor se va realiza în termen de 10 zile lucrătoare de la recepționarea acestora.

Nu se accepta schimbul de produse. În cazul în care nu ați ales produsul potrivit și doriți altul, procedați la fel ca în cazul returnarii produsului, iar, mai apoi plasați o nouă comandă cu produsul dorit.

ARTICOLUL TREBUIE RETURNAT LA URMĂTOAREA ADRESĂ

Bv. Take Ionescu, nr. 10-16, sc. A, ap. 20, 300070, Timișoara

PRODUS GREȘIT SAU DETERIORAT

În ceea ce privește posibilele reclamații, întotdeauna puteți să ne contactați la 0770 146 906 sau contact@timisoaralacutie.ro înainte de a trimite înapoi produsul. Articolul trebuie să fie returnat în 14 zile cu o explicație a cauzei returnării sau a defectului.